Thursday, August 16, 2007

Muzete mi nekdo vysvetlit...

...proc se propana krale vsecky veci projevi jako uzasne, zrovna kdyz je musi clovek opustit?
Dnes jsem mela na starosti jen tu nejmladsi a prozila jsem krasny den. Citila jsem se jak v klasickem filmu, kdyz jsem foukala bubliny a Laura po nich se smichem chnapala, behala kolem me a kricela "Manaaaa" (tj. moje jmeno v jejim podani), pak jsem se citila jako profesionalni matka, kdyz jsem ji prebalila tak rychle, ze si toho ani nevsimla a kdyz bez reci usnula, pak jsem se citila uplne normalne, kdy za mnou holcicky pribehly a nadsene mi ukazovaly svoje nove skolni uniformy. A pak jsem se citila tak marne, kdy jsem si uvedomila, ze jeste 12 dni a uz ani jednu z nich NIKDY V ZIVOTE neuvidim.

7 comments:

Maggi said...

no a taky jsem si zrovna zapamatovala svoje irsky telefonni cislo..ach jo

Unknown said...

Vsak az budes zpatky v Ricanech, tak my se budem snazit ze vsech sil aby ses u nas citila stejne jako doma v Irsku :P
Bublifuk uz sem koupil a nase milovany psisko uz sem naucil aby po tech bublinach chnapal (aspon mu to trochu umyje pusu) :P
Jen skoda ze neumi mluvit a nemuze volat "Manaaaa"...
...Prebalovat muzes mateje, protoze jak porad sedi u kompu tak obcas zapomene jit i na zachod :P
A vcera dosel dopis z tvyho gymplu ze na tenhle skolni rok zavadej skolni uniformy :P
Takze vidis, vubec ti nic nebude chybet :)
... a tvoje puvodni telefonni cislo se za tebe naucim nazpamet ja, to mi jde :) Ze sem hodnej ze? :)

Unknown said...

sem tam napsal "mi" misto "my" tak sem to smazal a napsal radsi znova :P

Maggi said...

haaaaa bud mam v sobe tolik alkoholu a nebo ses tak vtipnej, Simone...:-D :-D :-D jak to delas? Normalne kvuli tobe se ted domu tesim....:-D

Daniel Kvasnička jr. said...

Simone nezapomen par flasek irsky whiskey, at je dojem kompletni ;-)

Sáruška said...

tyjo....hm...asi nebudu konkurovat vtipnosti tvejm bratrum,ale sem rada,ze sis to zacla uzivat,skoda,ze jsi prisla mirne s krizkem po funuse:)ale tak domu se mas taky na co tesit,ne?:)achjo...ja te chci tolik videt...

paní učitelka M. said...

Mam na to stejnej nazor, jako ma draha M. :(