Monday, June 4, 2007

Takže, místo abych si tu vylévala srdce, že se mi už do Irska ale ani trochu nechce, sesumíruju si, co všechno musím udělat a nestíhám.
  • zabookovat si konečně letenku!! do této kategorie spadá taky embossovat si kartu a odblokovat ji, nebo co...
  • vyřídit si potvrzení od doktorky, výpis z trestního rejstříku a zaplatit poplatek agentuře
  • dojít si k zubařce
  • dokončit si klasifikaci pokud možno bez úhony (nesnažte se dešifrovat tento bod, je to pro mě choulostivé téma:)
  • naučit se hrát na violu a složit úspěšně postupové zkoušky
  • naučit se hlídat děti!
No je toho míň než jsem čekala...kdyby ovšem bod č. 4 neměl tak široký význam. Ach jo, proč já musím bejt nemocná zrovna teď!!! Grrr

2 comments:

paní učitelka M. said...

ani kvuli mne? :(

MP said...

a proc se ti nechce? PRYC od rodicu, znamych, pribuznych, school, friends, czech mentality ... no mozna jsem divnej, ale (when i was young :-) pro me to bylo vzdycky super!! Deprese jsem mel porad, ale aspon jsem byl pryc :-)
stou nemoci to je fakt frustrating!