Thursday, May 24, 2007

General info

Childrens: Aoife (5), Becky (3), Laura (5 month)
Location: Ovens Cork

No nepřijde vám divná? Mě jo a to díte taky. Ale psychologie a Bible nás učí nedávat na první dojem a když jsme u toho tak zvlášť ne na ten zprostředkovaný fotkou, takže budu si myslet, že fotky lžou, zato rodina sama o sobě tvrdí pravdu a nic než pravdu. Tak třeba, že moje pracovní doba opravdu bude 5 hodin denně, 2 volné dny a 90 euro kapesného za týden. Vlastní pokoj s rádiem a TV a náplň práce pouze hlídání dětí a lehké domácí prace. Nebo můžu taky skončit prodaná do otroctví, ale nebudeme předbíhat svou dobu...

7 comments:

paní učitelka M. said...

no dítě vypadá divně...ale ta matka je 100% nefotogenická a ve skutečnosti vypadá úplně jinak. jsem si jistá ;)

a jinak....myslím, že se budeme pěkně míjet :( ...protože ty jen 5hodin a já pojedu pěkně natvrdo celej den :( ...tak doufám, že mi budou taky tvrdě platit

Maggi said...

už jsem se do toho dítěte zamilovala..vypadá jako malej UFONEK...:-D

paní učitelka M. said...

jo ale maj divný oblečení teda...na to že tam maj Penis za levnej peníz :/ ..... :D

Maggi said...

soudíš podle vzhledu, hříšnice! no ten její svetřík fialovo zelenej je zločin. Ale možná Penis neuznávaj...sou křesťani, víš?? :-D

paní učitelka M. said...

Fakt jsou??? Hele já se tak těším až tam budem chodit do toho jejich protestantskýho kostela!!!Budem že jo?! Neděle mám 100% volný!!!

Maggi said...

no Lyonsovi jsou kachle...takže asi ne.Ale spolu si tam někdy zajdem a okusíme jejich chléb a víno! Hele nepřijde ti trapný, že se tu takhle solo bavíme? proč sem nikdo nic nepíše..?:)

paní učitelka M. said...

Vubec mi to neprijde trapny...Oni nam jen nechtej kazit nasi duchaplnou konverzaci. :)
Ale divny by mi prislo, kdyby nam pak nikdo neprispival na irsky blogy az tam fakt budem a budem potrebovat moralni podporu. To bych asi nerozdejchala, ze se s tim tak delam a vsichni na me kaslou. :)
Ale ted to je jeste OK. :)