Sunday, July 1, 2007

Takze na zacatek par kajicnych slov..jo strasne to tu flakam. A rozhodne ne z nedostatku casu, coz by me omlouvalo, spis informace o svem irskem byti podavam lidem jednotlive, protoze me uspokojuje se s nima bavit (stejska se mi) a pak mi prijde zbytecny psat to sem...ale tedy:
Uz jsem tu nejaky tyden a mam za sebou par dni opravdove prace, ktera cita asi 8 hodin hrani si na morske vily s Becky, umyvani Laury, ktera kdyz ji, ma jogurtek uplne vsude, krome svych ust a sledovani poradu jako "Power Rangers" nebo "Mermaids" (jo zas ta morska vila, je to tu cely zaklety...jestli se vratim domu s rybim ocasem misto nohou, nedivte se prosim) ale uplne nejlepsi je "Foster' s home for imaginary friends". Pak taky tri dny stravene u babicky v Corku, coz mi zase naskytlo moznost brouzdat se tam kolem. Nestezuju si, je to tu fakt moc fajn. Zakladni problem ale tkvi v tom, ze jelikoz aupair meeting jeste nebyl a at jsem se snazila jakkoliv, nepodarilo se mi se s nikym z nich individualne domluvit, jsem tu uplne osamocena, opustena a zanechana svemu osudu a jestli to tak pujde dal, vytvorim si taky nejakyho imaginarniho kamarada jako maji u Fosteru...

1 comment:

Sáruška said...

já chci taky někam abroad...příští prázdniny odjíždím do Ameriky a nezastaví mě nic a nikdo:)