Wednesday, July 4, 2007

the Baking day

Dneska me naprosto zruinovaly. Dala jsem si totiz predsevzeti, ze proste nebudou sedet pred televizi a tak jsem se snazila jim stvorit zabavu. Hraly jsme si na modelky, byla jsem jejich bodyguard a pak prisel zlaty hreb dopoledne-pekly jsme! Puvodni plan byl, ze upeceme Linecke, ale z ucty k mestu Linci a tem, kteri toto testo vynalezli, bych si rozhodne netroufla nas vytvor nazvat "lineckym". Vsechno se to rozpadalo a diky jejich solenemu maslu to ziskalo dost prazvlastni prichut. V planu byla zahrnuta take poleva, ale tu jsem z psychickych duvodu vynechala...byt matkou naplno (tzn nevychovavat deti televizi) je totiz k zesileni. Kdyz mi ta nejmensi lezla po stole s pusou plnou syroveho testa, Becky me uz 5 min mlatila, protoze se ji cosi nelibilo (a nikdy se nedozvim co a vlastne me to ani nezajima) a Aoife jakozto rozumna tise vykrajovala rozpadajici se, naprosto nepovedene cukrovi (jo malo masla, tim to bylo..) v levem spanku me zacalo bodave bolet a muj hlas zabarvil lehce hystericky podton. Takze jsem nakonec byla moc rada, kdyz kolem poledne zasedly pred svou telly... Ale sve predsevzeti jsem splnila, povzbudila jsem jejich kreativitu a navic jsem zamestnala i sebe, protoze to posledni, co bych o dnesku mohla rict je, ze jsem se nudila.

UPDATE: Dneska jsem se seznamila s Annou! Je to polka a aupairuje hned vedle nas a jestli bude porad tak skvela jako se jevi ted, myslim, ze osamocenost je pryc:)

9 comments:

Sáruška said...

jeeeee,ty ses tak vzorna:)

Maggi said...

a jako proc?:)

MP said...

good news about Anna! hope you can be friends.

paní učitelka M. said...

ano, ano, ano :) (Anno ;) )...takhle to má bejt....tvůj skvostný plán sice nevyjde přesně podle tvých představ, ale děti dělaj něco hodnotnýho...nebo aspoň něco, co v nich zanechá vzpomínku na tebe...a v tobě na ně...hlavně se přenýst přes to, že tvůj plán byl fakt jinej :)

skvělej článek, jen tak dál! :)

paní učitelka M. said...

holky jsou KRÁSNÝ!!!..hlavně Becky...

začínám mít pocit, že všem mejm kamarádkám to óperování nějak vychazí (a přeju vám to holky!) a že na mě už nic pěknýho nezbyde...no jo propuká ve mně předodjezdovej pesimismus... :/

Maggi said...

hloupost lasko!to znamena jedine-ze aupair chteji jen inteligentni a chapave a prijemne rodiny, takze i ty takovou budes mit! Jinak devcata jsou krasny..hlavne Laura..a hlavne Becky a taky hlavne Aoife..vsechny jsou krasny! A hlavne se podivej, jak je Laurie uzasne zaneradena:) a to je jeste normalni stav...

Sáruška said...

ptas se proc ses vzorna?ses desne kreativni!!!ale to by te preslo,kdyz bys tam byla rok:)ne,nebudu prudit,fakt te obdivuju:)

Sáruška said...

jo,a to seznameni s tou holkou ti preju:)to je dobre...no nic vic ti uz asi nereknu,sem desne unavena...

Andy said...

Jůůů! Konečně ti tady taky můžu přispět..seš fakt dobrá, hraní si na modelky vyčerpalo vždycky i mě, když jsme to provozovaly spolu, o pečení nemluvně...a Anny se drž, zní sympaticky:) juchůůů